Status Update
true love is when we are still able to smile, pray for happiness for him even if he has to let go.

Wednesday, December 22, 2010

hyeHELLOhyeHELLO :)
saya akan tetap menggunakan ini blog SELAGI ADA masa,
kerana menulis, i mean mentaip belog ini memerlukan masa yang agak panjang
supaya isi kandungan nye boleh memuaskan hati saya *bukan hati anda.
kerana ini belog saya *bukan belog anda.
saya juga tetap tetap dan tetap akan menulis blog ini SELAGI ADA idea.
kerana,bukan setiap masa saya ade cerita yang boleh dikongsi dengan anda anda sekalian.
kerana saya dilahirkan sebagai manusia biasa bukan sebagai *penulis berpengalaman.
walaupun ada ketika nya cerita saya di belog ini amat lah menyakitkan mata mata anda semua tetapi anda semua harus ingat ini belog saya *bukan belog anda.
mari saya ulang lagi,INI BELOG SAYA BUKAN BELOG ANDA.
jadi kalau tak suka saya tak boleh nak bantu anda melainkan menekan butang X,dan berlalu dari page belog saya. kerana saya disini menulis belog bukan untuk memuaskan hati anda anda semua.saya menulis kerana saya.
dan saya juga akan tetap menulis SELAGI saya SUKA kan ini belog.

Terima kasih kerana sudi membaca :)

No comments:

Post a Comment